◄ Allah Sentiasa Disisi Kita ►

FreeButtonsFreeButtonsFreeButtons

Iklan Hantu Paling Popular [Hong Kong]

Lihat apakah anda dapat melihat 7 gadis ..... Seberapa benar itu? ... Hmmmm iklan ini sangat popular di Hong Kong kos sebahagian besar orang yang telah melihat sesuatu yang tambahan dalam iklan. ketika pengarah meninjau iklan ini pada tengah malam, ia mendapati bahawa ada upposed menjadi 6 anak bermain tapi ada tambahan 1 orang di belakang.

Segera, anak yang terakhir meninggal. Iklan itu langsung berhenti, tetapi ia telah menjadi sangat popular di Hong Kong. banyak orang yang berbicara tentang hal itu. Sangat mengerikan! tentang 25sec-27sec, orang terkini adalah anak laki-laki yang gemuk, tetapi bahunya dipegang oleh seorang gadis yang sedang mengangguk-angguk (dia memiliki 2 ekor kuda poni). Letaknya di adegan terakhir ketika semua orang yang melihat di depan. lihat orang terkini. bukannya anak laki-laki yang gemuk, dengan seorang gadis.

Ketika semua orang dari wajah anak adalah dekat, u boleh melihat gadis kecil dengan kepala melihat ke bawah. muz menonton dengan sangat hati-hati cos itu hanya 1 detik. pada adegan terakhir, anak laki-laki yang gemuk adalah yang terkini 1, lalu siapa gadis itu?

Click HERE