◄ Allah Sentiasa Disisi Kita ►

FreeButtonsFreeButtonsFreeButtons

Naza Kia Forte Harga dan Brosur

naza-kia-forte-malaysia


Naza Kia Forte harga di Malaysia berkisar daripada RM75, 800 kepada RM93, 800 (di jalan harga), yang menempatkannya pada harga sebuah Toyota Vios atau Honda City tapi Forte adalah pengkelasan yang sama dengan Civic atau Altis. Saya benar-benar sangat terkesan dengan keselamatan dan ciri yang tersedia di Forte ini.

The forte adalah melengkapi dengan Engine Start / Stop butang & butang cerdas, 4 sensor ultrasonik RPAS, Radio/CD/MP3 dengan kesambungan iPod USB, Anti Lock Braking System (ABS), Dual airbags, Kepala aktif berehat dan power window. The SX model yang sedikit lebih mahal yang dilengkapi dengan traction control (SX model), 17 "Alloy Wheels (SX model), Conering Brake Control (CBC), Electronic Brake - Angkatan Distrobution (EBD) dan model tertinggi akan termasuk Side dan curtain airbags. Keselamatan mobil ini hanya atas harganya.

Kami juga telah pengimbasan brosur dan senarai harga baru ini Naza Kia Forte. Jika anda ingin tahu lebih banyak sebelum pergi ke Naza showroom, anda boleh memuat di scan brosur.

Naza Kia Forte akan harga sebagai berikut: --

* Naza Forte 2,0 DOHC CVVT SX - RM93, 800,00
* Naza Forte 1.6L DOHC CVVT SX - RM81, 800,00
* Naza Forte 1.6L DOHC CVVT EX - RM 75,800.00

Ingat anda juga melihat Kia Forte Koup yang sebelumnya kita telah tertutup. Ini adalah dua versi pintu Kia Forte, tapi tidak akan mungkin untuk Naza membawa Koup ini ke Malaysia.


naza-kia-forte-malaysia-03 naza-kia-forte-malaysia-02 naza-kia-forte-malaysia-04

naza-kia-fortenaza-kia-forte-02naza-kia-forte-03naza-kia-forte-08

naza-kia-forte-07 naza-kia-forte-04 naza-kia-forte-05naza-kia-forte-06

naza-kia-forte-price naza-kia-forte-price-02